Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά...

"Δεν είμαι ρατσιστής αλλά πρέπει οι μετανάστες να φύγουν γιατί δεν έχουμε χώρο"

"Δεν είμαι ρατσιστής αλλά θα προτιμούσα να μην υπάρχουν προσφυγόπουλα στα σχολεία μας"

"Δεν είμαι ρατσιστής αλλά θα ψηφίσω χρυσή αυγή γιατί πρέπει να υπάρχει μια αντίθετη άποψη στη βουλή"

"Δεν είμαι ρατσιστής αλλά χρειαζόμαστε πειθαρχία"

"Δεν είμαι ρατσιστής,αλλά...", "'άμα σ' αρέσουν οι ξένοι να τους πάρεις σπίτι σου"

"Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά όπως και να το κάνουμε δεν είμαστε όλοι ίσα κι όμοια...οι Έλληνες δώσαμε τα φώτα μας στον πολιτισμό"

"Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά δεν είναι σωστό να έρχονται στη χώρα μας και να μας παίρνουν τις δουλειές"

"Δεν είμαι ρατσιστής,αλλά αν δεν τους πνίξουμε όλους θα σκοτώσουν τ’ αδέρφια μας, θα βιάσουν τα παιδιά μας, ΘΑ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ».



Αυτό το σιχαμένο "αλλά" που λέει ο κάθε ρατσιστής,χωρίς να καταλαβαίνει,χωρίς να γνωρίζει,και που στην πράξη δείχνει το πόσο ρατσιστές είναι πραγματικά.

Και αυτό γιατί ο ρατσισμός εκτός από ύπουλος είναι και ηλίθιος.

Πιστεύει πως η ταυτότητα προσδιορίζεται βιολογικά, και όχι κοινωνικά. Μισεί τα χρώματα,φοβάται το διαφορετικό,αδυνατεί να καταλάβει πως κανείς δεν μπορεί να κατηγοριοποιείται βάσει των προγόνων του.

Κι όλοι αυτοί οι 
"ιδεολόγοι" ρατσιστές, είναι που τρέφουν το φασισμό.

Και μετά ωρύονται και σκούζουν ότι δε σέβεσαι τη διαφορετική άποψη.

Διότι, ως γνωστόν, η ξενοφοβία και ο ρατσισμός, το μίσος ανθρώπου για άνθρωπο είναι απλώς «άποψη».

Όχι, δεν είναι άποψη!
Είναι ο φασισμός, ηλίθιε…

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου